Om os

Vores formål

Foreningens formål er ved træning og konkurrenceskydninger, at udvikle og vedligeholde skydefærdigheden hos medlemmerne og gennem andet kulturelt virke, at fremme den enkeltes og fællesskabets sundhed og trivsel.

Vores vision

Vi vil være den fortrukne skytteforening i Favrskov Kommune. Vi vil adskille os ved et stærkt fællesskab i ledelsen af foreningen sammen med de frivillige kræfter. Vi vil have en positiv indflydelse på medlemmer og det lokale samfund.

Vores værdier

Glæde & lidenskab

Vi tror på, at glæden og passionen ved skydesporten går hånd i hånd. Vi viser skytter og forældre, at vi brænder for det, vi laver, og vi forventer, at vores bestyrelse prioriterer et meningsfuldt og værdiskabende foreningsliv. Vi har respekt for forskelligheden i vores egen- og andre kulturer.

Vores mission

Skabe en forening, hvor mennesker mødes og venskaber blomstrer. Vi eksisterer som forening, for at fremme kendskabet til riffel- og pistolskydning i sportslige sammenhænge. Vi eksisterer som forening, for at bidrage til den positive, langsigtede udvikling af lokalsamfundet.